|
|
|
|
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
LeahBelle
|
Lähetetty: Pe Maa 02, 2012 4:32 pm Viestin aihe: Haluaisitko FB-tyttöystävän? |
|
|
Tarvitsetko tyttöystävän facebookissa? Haluaisitko esitellä kuuman tyttöystäväsi vanhemmillesi tai tehdä ex-tyttöystäväsi kateelliseksi? Olen valmis auttamaan!
Nimeni on Leah ja olen 22-vuotias. Olen asunut Suomessa 16 vuotta, olen syntynyt USAssa. Keksin idean eräänä iltana ja ajattelin kokeilla, kiinnostaisiko ketään tällainen pikku huijaus ;)
Peli menee niin, että sinä maksat tililleni 20e ja lisään sinut poikaystäväkseni facebookissa. Suhde kestää kaksi viikkoa, jonka aikana kirjoitan seinällesi 5 haluamasilaista viestiä, esimerkiksi "Kiitos eilisillasta, olit ihana!" tai "Olet ihanin ihminen, jonka olen koskaan tavannut. Olen varmasti maailman onnekkain tyttö <3". Tykkäilen myös päivityksistäsi ja kuvistasi.
Homma toimii ainoastaan facebookissa, en ala mihinkään livenäkemisiin tai muihin sessioihin.
Jos kiinnostuit, niin laitahan sähköpostia tulemaan!
- Leah
leahrivera@luukku.com
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|
|
|